Упровадження інтерактивних цифрових інструментів у викладанні дисципліни «Проєктний аналіз» для студентів освітньої програми «Економіка міста. Урбаністика» є закономірною відповіддю на виклики сучасного ринку праці, де володіння цифровими компетенціями та навичками роботи з автоматизованими аналітичними системами стає критично важливим для професійної реалізації фахівців через зростаючу складність проєктного менеджменту в умовах цифровізації економіки, необхідність оперативної обробки великих масивів даних.
Створені старшим викладачем кафедри міжнародної економіки Л. Бобер інтерактивні форми для автоматизованих розрахунків і візуалізації даних забезпечують студентам можливість комплексного дослідження функціонального аналізу портфелю проєктів, а також ризик-менеджмент портфельного інвестування. Сутність цього інноваційного підходу полягає у синтезі теоретичних знань і практичних навичок через безпосередню взаємодію студентів з цифровими аналітичними інструментами, що наближує навчальний процес до реальних умов професійної діяльності.
Досвід використання інтерактивних цифрових рішень і моделей дозволяє студентам візуалізувати абстрактні економічні концепції та спостерігати динаміку показників ефективності проєктів у режимі реального часу, формують системне розуміння взаємозв’язків між параметрами проєктного аналізу та розвивають цифрові компетенції, невід’ємні для сучасного економіста.
19 вересня 2025 року для студентів 3 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Менеджмент організацій» з дисципліни «HR-аналітика» відбувся навчальний семінар на тему «HR-аналітика в практиці HR-менеджменту», який провела доцент кафедри управління Шульгіна Т.С.
У ході заходу студенти групи МОб 12340д презентували власні дослідження та практичні напрацювання, продемонструвавши уміння застосовувати аналітичні інструменти у сфері управління персоналом.
Завдання семінару охоплювали:
- аналіз реальних кейсів HR-аналітики;
- побудову показників ефективності роботи персоналу;
- виявлення тенденцій та ризиків у розвитку трудових ресурсів;
- використання статистичних методів для оцінки кадрових процесів.
Особливу увагу було приділено обговоренню того, як цифрові інструменти аналітики сприяють прийняттю ефективних управлінських рішень у сучасних організаціях.
Ключова компетентність, яку набули студенти, – здатність застосовувати HR-аналітичні методи у практиці менеджменту, обґрунтовувати управлінські рішення на основі даних та формувати стратегічне бачення розвитку персоналу.
Завдяки інтерактивній формі роботи семінар сприяв розвитку критичного мислення, командної взаємодії та практичних навичок майбутніх менеджерів.
У межах дисципліни «Вступ до спеціальності» для студентів І курсу спеціальності «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» відбулася пішохідна екскурсія з гідом під назвою «Історія гривні вулицями Києва» від Національного банку України.
Під час прогулянки студенти мали можливість зануритися у захопливу історію становлення національної валюти України. Екскурсія пролягала знаковими місцями столиці, де понад століття тому відбувалося формування власної грошової одиниці у часи Української революції 1917–1921 років.
Учасники дізналися:
- де ухвалювалися рішення щодо дизайну та введення в обіг гривні;
- де відбувався друк перших українських кредитових білетів;
- де жив і працював видатний український художник-графік, автор перших ескізів гривні Георгій Нарбут.
Маршрут завдовжки близько 2,5 км проліг історичними вуличками Києва. Старт екскурсії відбувся біля сходинок Андріївської церкви (вул. Андріївський узвіз, 23).
Завдяки цій подорожі студенти не лише побачили визначні місця, пов’язані з грошовою історією України, а й відчули атмосферу доби, коли формувалися засади сучасної фінансової системи нашої держави.
#stud_events
Практичний досвід для майбутніх менеджерів – у межах роботи Центру функціонального менеджменту
У межах діяльності Центру функціонального менеджменту студенти спеціальності «Менеджмент» долучилися до практикуму «Прокачай себе: як заробляти в соцмережах і не факапнути репутацію».
Захід став цінною можливістю для молоді не лише краще зрозуміти потенціал цифрових інструментів, а й побачити реальні шляхи застосування знань менеджера у сучасному інформаційному просторі. Практикум допоміг студентам відчути зв’язок між особистим брендом, маркетинговими стратегіями та економічною активністю – тими аспектами, що формують основу сучасного управлінця.
Такі заходи в межах Центру сприяють формуванню підприємницького мислення, розвитку навичок самозайнятості та розширенню уявлень про кар’єрні можливості, що особливо важливо в умовах швидко змінюваного ринку праці.

Кафедра управління представлена на Українському форумі якості освіти (UQAF-2025)
17–18 вересня 2025 року в місті Луцьк відбувся Український форум якості освіти (UQAF-2025) – найбільша в Україні комунікаційна платформа для обговорення сучасних викликів і перспектив розвитку системи забезпечення якості вищої освіти.
Кафедру управління на цьому масштабному заході представляла завідувачка кафедри, докторка наук з державного управління Оксана Марухленко.
Форум, організований Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти спільно з Луцьким національним технічним університетом, об’єднав провідних експертів, представників закладів вищої освіти, роботодавців, студентських організацій та громадськості.
У програмі були панельні дискусії щодо європейських підходів до забезпечення якості, запровадження інституційної акредитації, розвитку технологічної освіти, презентації успішних практик ЗВО, воркшопи з академічної доброчесності, а також постерна сесія з демонстрацією освітніх програм, акредитованих як «зразкові».
Представництво кафедри управління на подібних подіях сприяє впровадженню сучасних освітніх підходів, обміну досвідом та підвищенню конкурентоспроможності освітніх програм.

18–19 вересня 2025 року здобувачі вищої освіти ІІ курсу у межах роботи Центру фінансів та бізнесу взяли участь у Міжнародній науковій конференції «Money & Banking: історія та майбутнє грошей», організованій Музеєм грошей Національного банку України. Студенти стали учасниками пленарних і секційних засідань, обговорювали сучасні підходи до історії грошей, банківської справи та дизайну грошових знаків, а також ознайомилися з найкращими європейськими практиками.
Програма конференції розпочалася вступною промовою Олексія Шабана (НБУ) «Символізм та технологічність: історія та майбутнє грошей». Далі відбулися ключові виступи представників Європейського центрального банку, Національного банку Бельгії, Банків Естонії, Латвії, Польщі та українських науковців, присвячені еволюції та майбутньому європейських грошей, культурній дипломатії, пам’ятним монетам на підтримку України та інноваційним підходам до дизайну грошових знаків. Окремі секції були присвячені історії банків і банківської справи, дизайну та захисту грошових знаків, майбутньому грошей і новітнім нумізматичним дослідженням.
Участь у такому масштабному міжнародному заході дала змогу здобувачам освіти отримати нові знання, налагодити контакти з науковцями й практиками, а також підвищити рівень власних наукових досліджень у межах діяльності Центру фінансів та бізнесу.
18 вересня 2025 р. відбувся семінар зі здобувачами 1 курсу ОПП «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівня навчання з академічної доброчесності. Завідувачка кафедрою міжнародної економіки доктор економічних наук, професор Лойко Валерія Вікторівна обговорила зі здобувачами освіти положення закону України «Про освіту», зокрема статтю 42 «Академічна доброчесність», питання, які містяться у «Положенні про академічну доброчесність науково-педагогічних, наукових, педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка». Дискутували з приводу можливих випадків прояву академічної недоброчесності і видів плагіату та норм академічної відповідальності, до якої можуть бути притягнені здобувачі вищої освіти за порушення академічної доброчесності. Жваве обговорення викликало питання ефективності використання різних ресурсів по перевірці на плагіат текстів статей або тез доповідей на конференціях. Розглянули можливості систем перевірки на плагіат текстів робіт, які використовуються у Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка.
Бажаємо нашим здобувачам вищої освіти плідної праці і успіхів у науковій роботі.