Події

🎉 Студенти Факультету економіки та управління долучилися до святкових заходів з нагоди Дня Університету!
Наші студенти проявили активність, креативність та справжній командний дух, взявши участь у різних подіях.
Особлива гордість – команда «ФЕУндери», яка показала себе якнайкраще під час квесту «Університет Грінченка: вчора, сьогодні, завтра». 🏆 Їхня згуртованість, знання історії університету та вміння мислити нестандартно стали запорукою успіху.
Вітаємо учасників і дякуємо всім студентам за гідне представлення Факультету в університетській спільноті!

 

30 вересня 2025 року в межах вивчення дисципліни «Університетські студії: Вступ до спеціальності» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Маркетинг», освітньої програми «Маркетинг та цифрові комунікації», відбулася гостьова лекція на тему: «Професія маркетолог: від ідеї до успіху».

Спікером заходу став Олександр Глазов, маркетолог-практик, керівник маркетингового відділу ательє посмішок «Доброзуб».

У ході виступу лектор поділився власним професійним досвідом, окреслив ключові компетенції, необхідні сучасному маркетологу, та наголосив на актуальних інструментах, що забезпечують успіх у професії.

Зокрема, увагу було зосереджено на таких аспектах:

  • роль SMM-реклами у просуванні продуктів і брендів;

  • значення таргетованої реклами для роботи з цільовою аудиторією;

  • розвиток блогерства як ефективного каналу маркетингових комунікацій.

Здобувачі освіти отримали цінні практичні поради та змогли краще усвідомити перспективи професії маркетолога.

Щиро дякуємо пану Олександру за змістовну лекцію та приділену увагу студентам Факультету економіки та управління КСУБГ.

 
 

Вітаємо грінченківську громаду з Днем нашого Університету – місця, де народжуються мрії, зростають професіонали та формується справжня спільнота однодумців. Кожен із вас – студент, викладач, випускник чи працівник – творить унікальну історію Університету Грінченка, наповнюючи її знаннями, досягненнями та добром.
Бажаємо, щоб наш Університет завжди залишався простором натхнення, розвитку й нових можливостей. Нехай кожен день у його стінах приносить радість відкриттів, теплі зустрічі й впевненість у майбутньому.
Зі святом, рідний Університете! 🎉

З ДНЕМ УНІВЕРСИТЕТУ

1 жовтня ми відзначаємо День захисників і захисниць України. Це свято мужності, сили та незламності українського народу. У цей день ми вшановуємо всіх, хто стоїть на захисті нашої свободи та незалежності, а також пам’ятаємо про тих, хто віддав життя за мирне майбутнє.

 

 

У межах вивчення дисципліни «Публічні фінанси» відбулася ділова гра «Бюджети міністерств», у якій взяли участь студенти 2 курсу спеціальності «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».

Метою заходу було формування у студентів розуміння особливостей бюджетного процесу та розвитку практичних навичок ухвалення фінансових рішень. Учасники гри були поділені на команди, які представляли різні міністерства України. Кожна команда отримала завдання: сформувати власний бюджет, визначити доходи і витрати, збалансувати фінансові показники та відреагувати на непередбачувані події, що змінюють економічну ситуацію.

Під час гри студенти зіткнулися з такими викликами, як інфляція, залучення інвестицій, технологічні прориви. Це вимагало від них здатності швидко адаптувати стратегію, відстоювати пріоритети та пропонувати нестандартні рішення. Окремі ролі в командах (аналітики, казначеї, міністри, стратеги, прес-секретарі) дали можливість відчути динаміку командної роботи та розподіл відповідальності.

Результатом участі стало не лише поглиблення знань з дисципліни, але й формування таких важливих компетентностей, як стратегічне мислення, уміння працювати в умовах невизначеності, навички командної співпраці та публічної презентації результатів.

Ділова гра продемонструвала ефективність інтерактивних методів навчання, які сприяють поєднанню теоретичних знань із практичним досвідом та створюють атмосферу залученості й професійного зростання студентів.

Студенти нашого закладу доводять, що навчання і робота можуть успішно доповнювати одне одного. У межах практикоорієнтованого навчання в університеті вони здобувають фундаментальні знання та водночас отримують безцінний практичний досвід, який дозволяє відчувати себе впевненими на ринку праці.

Так, студентка 4 курсу спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» Анастасія Мацієвська працює в Оболонському відділенні ПриватБанку. У своїй щоденній роботі вона виконує низку важливих функцій: допомагає клієнтам у питаннях кредитування та супроводжує кредитні операції; здійснює платежі та перекази, консультує щодо їх проведення; надає роз’яснення з користування банківськими продуктами та сучасними сервісами; допомагає у відкритті рахунків, оформленні карток та підключенні дистанційних послуг; консультує клієнтів щодо безпеки фінансових операцій.

Анастасія демонструє відповідальність, уважність до потреб клієнтів і справжню професійну відданість. Її історія доводить, що мрії про успішну кар’єру починають здійснюватися вже сьогодні, а її приклад надихає, адже він підтверджує, що справжній фахівець формується ще під час навчання, коли знання та практика йдуть поруч.

 

Упровадження інтерактивних цифрових інструментів у викладанні дисципліни «Проєктний аналіз» для студентів освітньої програми «Економіка міста. Урбаністика» є закономірною відповіддю на виклики сучасного ринку праці, де володіння цифровими компетенціями та навичками роботи з автоматизованими аналітичними системами стає критично важливим для професійної реалізації фахівців через зростаючу складність проєктного менеджменту в умовах цифровізації економіки, необхідність оперативної обробки великих масивів даних.

Створені старшим викладачем кафедри міжнародної економіки Л. Бобер інтерактивні форми для автоматизованих розрахунків і візуалізації даних забезпечують студентам можливість комплексного дослідження функціонального аналізу портфелю проєктів, а також ризик-менеджмент портфельного інвестування. Сутність цього інноваційного підходу полягає у синтезі теоретичних знань і практичних навичок через безпосередню взаємодію студентів з цифровими аналітичними інструментами, що наближує навчальний процес до реальних умов професійної діяльності.

Досвід використання інтерактивних цифрових рішень і моделей дозволяє студентам візуалізувати абстрактні економічні концепції та спостерігати динаміку показників ефективності проєктів у режимі реального часу, формують системне розуміння взаємозв’язків між параметрами проєктного аналізу та розвивають цифрові компетенції, невід’ємні для сучасного економіста.