Події Кафедра управління

Студенти 2 курсу спеціальності «Менеджмент» бакалаврського рівня вищої освіти занурилися у світ категорійного менеджменту та аналітики асортименту у межах курсу «Електронна комерція».

Практичне заняття відбулося 23 травня 2025 року і було проведено доценткою кафедри управління Наталією Борисівною Ткаченко.

Під час зустрічі студенти здобули ґрунтовні знання та практичні навички застосування ABC- і XYZ-аналізу, які дозволяють:

- класифікувати асортимент продукції за рівнем продажів і прибутковості (ABC);

- оцінювати стабільність попиту на товари та послуги (XYZ);

- формувати матрицю для оптимізації товарногоасортименту.

Завдяки залученню сучасного аналітичного інструментарію, студенти не лише закріпили теоретичну базу, а й:

- розвинули навички роботи з даними;

- засвоїли ключові принципи категорійного менеджменту;

- навчились ухвалювати обґрунтовані управлінські рішення на основі асортиментного аналізу.

Особливу увагу було приділено співвідношенню цілей і ролей товарних категорій, аналізу внутрішньої структури категорій, а також стратегіям управління асортиментом. Студенти розглядали, як інструменти категорійного менеджменту працюють на таких маркетплейсах, як Rozetka, Prom.ua, і які аналітичні підходи дозволяють компаніям успішно конкурувати в середовищі електронної торгівлі.

Кафедра управління Київського столичного університету імені Бориса Грінченка продовжує створювати простір для сучасної освіти, що поєднує академічну глибину з практичною цінністю, готуючи майбутніх менеджерів до управлінських рішень у бізнес-середовищі.

122.png

В умовах воєнного стану, інституційної трансформації та постійних викликів до стійкості державної служби, стресостійкість перетворюється на ключову управлінську компетентність. Саме тому підготовка майбутніх управлінців включає не лише знання і навички, а й розвиток психологічних ресурсів та емоційного інтелекту.

31 травня 2025 року в Центрі розвитку Soft Skills Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбувся тренінг «Розвиток стресостійкості державного службовця».

Захід було проведено для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньо-професійної програми 281.00.01 «Державне управління».

Мета тренінгу — сформувати у майбутніх фахівців здатність протистояти професійному стресу, підвищити рівень саморегуляції та психологічної стійкості в умовах невизначеності й підвищеного навантаження.

У ході тренінгу учасники:

  • проаналізували джерела й типи стресу в системі публічного управління;
  • ознайомилися з інструментами психоемоційного відновлення та стрес-менеджменту;
  • виконували діагностичні та практичні вправи на розвиток усвідомленості, резильєнтності та емоційної стабільності;
  • опрацювали індивідуальні ресурсні стратегії та шляхи подолання професійного вигорання.

Центр розвитку Soft Skills систематично впроваджує тренінги, воркшопи та мінікурси, спрямовані на розвиток м’яких навичок майбутніх публічних лідерів.
Дякуємо учасникам за активну участь і відкритість до розвитку!

Студенти групи МОб 12340д бакалаврської освітньо-професійної програми «Менеджмент організацій» успішно завершили практичне стажування в одній із найдинамічніших технологічних компаній України - Genesis. У межах стажування студенти опанували всеукраїнський практичний курс «Аналітика у продуктовому ІТ», здобувши цінний досвід роботи з реальними кейсами та аналітичними інструментами, що активно застосовуються в сучасному бізнес-середовищі.

Програма стажування була насиченою й охоплювала широкий спектр тем, серед яких:

  • Вступ до аналітики.
  • Інструменти візуалізації: робота з Tableau, Google Sheets, SQL,
  • RFM-аналіз (практичні кейси).
  • Бізнес-моделі та аналіз ринку.
  • Когортний аналіз і ланцюгові коефіцієнти.
  • Етапи розвитку продуктових компаній.
  • А/В-тестування.
  • Візуалізація даних.
  • Основи Python для Data Science: синтаксис, EDA, бібліотеки, графіки.
  • Робота з базами даних, запити та аналітика на основі SQL.
  • Прогнозування за допомогою SQL та Python.
  • Типи аналітичних завдань, цикл досліджень, ухвалення рішень на основі даних.

Цей досвід дав студентам змогу краще зрозуміти механізми роботи продуктових компаній, відчути ритм індустрії та закріпити набуті знання у реальних бізнес-процесах. Вітаємо наших студентів із важливим кроком на професійному шляху. Академічним ментором студентської групи виступала доцентка кафедри управління Наталія Борисівна Ткаченко.

Genesis - провідна ІТ-компанія, яка інвестує в розвиток цифрових продуктів світового рівня. Її екосистема охоплює широкий спектр напрямів: від фінансових технологій і медицини до освітніх сервісів, кібербезпеки та розваг. Продукти, створені за участі Genesis, встановлені на пристроях понад 400 мільйонів користувачів у різних куточках світу. Компанія вже забезпечила понад 3000 робочих місць в Україні, і навіть в умовах повномасштабної війни вона продовжує розширюватися, залучати інвестиції та відкривати нові ринки. Серед прикладів успішних проєктів, які розвивалися в середовищі Genesis або за її участі, - Grammarly, Reface, Ajax Systems, MacPaw тощо. За досягнення у сфері корпоративної культури компанія була визнана найкращим роботодавцем у часи війни (2023), а також отримала звання Lovemark for employees у 2024 році за версією Forbes. Крім того, Genesis традиційно посідає лідерські позиції у рейтингах ІТ-роботодавців платформи DOU.

Щиро дякуємо компанії Genesis за можливість долучитися до унікального освітнього досвіду та за відкритість до співпраці з академічною спільнотою. Команда Genesis створила не лише високопрофесійну програму стажування, а й надихаюче середовище для розвитку молодих фахівців. Цінуємо вклад у підготовку майбутніх менеджерів, готових до викликів сучасного цифрового світу, та сподіваємося на продовження нашої партнерської взаємодії.

222.png333.png444.png

Студенти бакалаврської освітньої програми «Менеджмент організацій» успішно продовжують стажування у провідній ІТ-компанії Genesis!

Це унікальна можливість дозволила нашим студентам отримати безцінний практичний досвід проджект-менеджера.У межах стажування майбутні менеджери ознайомилися з ключовими аспектами project, operations та people management, а також розглянули інструменти ефективного управління у продуктових ІТ-компаніях. Програма стажування була розроблена таким чином, щоб охопити всі найважливіші напрямки, які формують компетентного менеджера.

Детальніше про програму стажування:

Модуль 1. Сучасне розуміння менеджменту та його характеристики.

Модуль 2.Пріоритезація та планування.

Модуль 3. Менеджмент процесів.

Модуль 4. Менеджмент фінансів.

Модуль 5. Як ухвалювати рішення?

Модуль 6. Вступ до проєктного управління.

Модуль 7. Ініціація проєкту.

Модуль 8. Планування проєкту.

Модуль 9. Взаємодія зі стейкхолдерами проєкту.

Модуль 10. Оформлення звітності та закриття проєкту.

Модуль 11. Вступ до менеджменту команд.

Модуль 12.Найм.

Модуль 13. Цілепокладання та комунікація в команді.

Модуль 14. Оцінка результатів та performance management.

Протягом стажування наші студенти також опанували роботу з такими важливими інструментами, як Asana, ClickUp, Todoist і Trello, що є стандартом для ефективного управління проєктами у сучасних компаніях.

Ефективні менеджери є рушійною силою організації, забезпечуючи злагоджену роботу команд, досягнення поставлених цілей та успішний розвиток бізнесу. Ефективний менеджер вміє не лише планувати та контролювати, а й мотивувати, надихати, ухвалювати виважені рішення в умовах невизначеності та адаптуватися до змін.

Ми пишаємося нашими студентами та впевнені, що отриманий досвід у Genesis стане міцним фундаментом для їхньої успішної кар’єри в ІТ-індустрії та за її межами!

A.pngB.pngC.png

 

 

У межах навчальної дисципліни «Електронна комерція» студенти групи МОб 12340д успішно пройшли онлайн-стажування в українській продуктовій IT-компанії Genesis.

Хто такі компанії-єдинороги?

Це стартапи, які досягли капіталізації понад $1 млрд. Genesis – саме така компанія: динамічна, інноваційна та відома на світовій арені своїми digital-продуктами та екосистемою IT-бізнесів.

Під час стажування студенти опанували 9 практичних модулів, які охоплюють ключові аспекти маркетингу в ІТ:

  • Інтро в продуктове ІТ.
  • Поведінка користувачів та маркетинг IT-продуктів.
  • Аналіз ринку, GTM-стратегія та Marketing Compliance.
  • Performance Marketing.
  • Brand Marketing.
  • Product Marketing.
  • Аналітика в маркетингу IT-продуктів.
  • Робота з маркетинговими воронками.
  • Взаємодія маркетологів і продуктових команд: найм і комунікація.

 

Підтримку студентської групи здійснювала доцентка кафедри управління Ткаченко Наталія Борисівна, яка координувала участь студентів у програмі та супроводжувала їх упродовж стажування.

Після успішного завершення програми студенти отримали сертифікати, які не лише підтверджують їхню наполегливу працю, а й відкривають двері до подальших кар’єрних можливостей у сфері digital-підприємництва. Цей досвід є прикладом ефективної взаємодії академічної освіти та бізнес-практики, яка формує нове покоління фахівців – гнучких, креативних та орієнтованих на реальні виклики ринку.

 

Вітаємо студентів групи МОб 12340д з успішним проходженням стажування! Бажаємо натхнення, професійного зростання та нових амбітних звершень!

Щиро вдячні компанії Genesis за надану можливість долучитися студентам та викладачам до стажування, практичний контент, відкритість до молоді та внесок у розвиток управлінських і цифрових компетентностей майбутніх фахівців.

111.png

 

05 травня 2025 року для студентів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Менеджмент організацій» з дисципліни «Електронна комерція» доцентом кафедри управління Ткаченко Н. Б. було проведено  семінар творчості, технологій і сміливих ідей.

У цей день аудиторія перетворилася на справжній хаб інновацій – місце, де ідеї виростають із потреб, а технології стають відповіддю на виклики часу. Студенти групи МОб 12340д занурилися у творче завдання: розробити концепцію ІТ-продукту, що вирішує реальну проблему чи задовольняє конкретну потребу користувачів.

Завдання семінару охоплювали повний цикл проєктування:

  • створення унікальної ідеї;
  • визначення цільової аудиторії та її «больових точок»;
  • розробку логотипу й слогану;
  • коротку, динамічну презентацію;
  • обговорення та взаємооцінювання.

Що ж вигадали майбутні управлінці?

Команда 1 – MindLink

Соціальна мережа, яка об’єднує покоління.

MindLink – це платформа, де досвід зустрічається з енергією, а покоління не розділяються, а об’єднуються. Молодь отримує підтримку, старші – визнання.

Мобільний додаток + гейміфікація

Слоган: «Ділимося досвідом. Будуємо майбутнє разом».

Команда 2 – MatchAstro

Зорі підкажуть, хто твій ідеальний співрозмовник.

Ця платформа зчитує вашу натальну карту та допомагає знайти людей, з якими легко «резонує душа».

Технології + астрологія = нові зв’язки.

Слоган: «Знайди своє зоряне відображення».

Команда 3 – EmoNet

Простір емоційної безпеки.

EmoNet — більше, ніж чат. Це простір, де вас чують навіть без слів. «Емоційне дзеркало» аналізує тон розмови та повертає вам... вас самих.

AI-асистент для саморефлексії.

Слоган: «Почуй себе. Відчуй розуміння».

Команда 4 – FOODLY

Готуй із того, що маєш — ділись з іншими.

FOODLY – це кулінарна соціальна мережа для тих, хто хоче готувати просто, не марнувати продукти і надихати інших.

Рецепти + замовлення їжі = розумне споживання.

Слоган: «Готуй легко. Їж смачно. Ділися натхненням».

Фінальна дискусія перетворилася на справжню біржу ідей: студенти обговорювали, ставили запитання одне одному, давали відгуки та оцінювали проєкти за критеріями: оригінальність ідеї, точність у визначенні користувача, привабливість логотипу, сила слогану, якість презентації, командна взаємодія.

Електронна комерція — це не лише про продажі, а про сміливість мислити ширше й створювати продукти, що мають сенс для людей.

 

У межах навчальної дисципліни «Електронна комерція» студенти другого курсу бакалаврату спеціальності «Менеджмент організацій» 28 квітня 2025 року долучилися до креативного виклику – створення цифрової маркетингової стратегії для українського бренду екохлібу. Заняття було спрямоване на розвиток практичних навичок роботи з e-commerce, командної взаємодії в умовах обмеженого часу, а також стимулювання самоаналізу й обміну думками щодо процесу розробки маркетингової кампанії.

Формат заняття: студенти об’єдналися у команди, які працювали в умовному форматі digital-агентств.

Кейс-завдання: «Хліб насущний: цифрова сходинка до серця споживача»

Уявіть, що ви – команда креативного digital-агентства, яка працює над запуском і просуванням онлайн-продажів українського бренду екохлібу через e-commerce платформи.

Завдання:

Команда 1: досліджувала цільову аудиторію для екохлібу та будувала модель «5W» на основі онлайн-звичок потенційних споживачів.

Команда 2: розробляла візуальну айдентику бренду з акцентом на інтеграцію українських культурних мотивів у цифрове середовище.

Студенти не лише презентували власні рішення, а й виступали в ролі експертів-конкурентів, оцінюючи стратегії інших команд. Такий формат взаємооцінювання дозволив критично подивитися на підходи, порівняти рішення, аргументувати власну думку й вчитися один в одного. Це перетворило заняття на справжній простір обміну ідеями, де здорове суперництво стимулювало до кращих результатів.

Враження студентів:

«Це було справжнє відкриття — побачити, як звички в інтернеті розповідають більше про людину, ніж її вік чи стать. Ми побачили в екохлібі не просто продукт, а щось, що може стати частиною життя дуже різних людей!» – студентка Анна Пасічник.

«Модель 5W справді допомогла структурувати наше бачення покупця: коли, де, чому й як він робить покупки онлайн. Це був міні-детектив з маркетинговим присмаком!» – студентка Дар’я Ніколаєва.

«Візуал продуманий до дрібниць і викликає дуже теплі спогади з дитинства. Я б точно не оминула таку пекарню і придбала б там хліб».
– студентка Дарина Ворощук.

«Було цікаво не тільки представити свій підхід, а й подивитись, як мислили інші. Деякі ідеї конкурентів були настільки класні, що захотілось одразу доопрацювати свої!» – студентка Катерина Торяник.

«Навіть з різними завданнями було захопливо побачити, як кожна команда по-своєму будує стратегію. Це ніби різні елементи одного пазлу — і кожен важливий!» – студентка Милана Заїкіна.

Рефлексія викладача:

«Подібні кейси не лише розвивають фахові компетентності, а й вчать працювати в умовах реального бізнес-середовища. Студенти чудово впоралися зі завданням. Такі ініціативи — важливий крок до формування покоління свідомих і креативних управлінців, які не бояться викликів і вміють перетворювати ідеї на реальні стратегії» – Наталія Ткаченко.