Події

З 7 по 14 березня 2023 року в рамках діяльності Центру функціонального менеджменту під керівництвом Краус Катерини Миколаївни, к.е.н., доцентки, доцентки кафедри управління Факультету економіки та управління, та в ході вивчення навчальної дисципліни “Інформаційне забезпечення системи управління підприємства. Електронна комерція” студенти групи Мб-1-21-4.0д спеціальності 073 Менеджмент перевірили свою цифрову грамотність за національним тестом на онлайн-порталі ДІЯ. Цифрова освіта. Завдання тесту систематизовані за сферами знань європейської рамки цифрових компетентностей для громадян DigComp 2.1., адаптованої українськими експертами.

Студенти мали змогу відповісти на питання за наступними категоріями: основи компʼютерної грамотності, інформаційна грамотність та вміння працювати з даними, створення цифрового контенту, комунікація та взаємодія у цифровому суспільстві, безпека у цифровому середовищі, розвʼязання проблем у цифровому середовищі та навчання впродовж життя.

За результатами проходження тесту кожен студент отримав сертифікат.

Вітаємо та бажаємо безпеки в цифровому світі!

1240323.jpg2240323.jpg

23 березня 2023 року відбулося засідання Наукового товариства студентів, аспірантів і молодих вчених Факультету економіки та управління, на якому голова НТ Б. В. Александров акцентував увагу на такому важливому питанні у науковому середовищі ФЕУ як активізація участі студентів та аспірантів у наукових заходах. Б. В. Александров обґрунтував та закликав членів Наукового товариства до участі у Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації». Крім того, Голова НТ запропонував прийняти участь у VI Всеукраїнській науковій конференції студентів та молодих науковців «Наука. Освіта. Молодь», а також роз’яснив умови участі у вказаному заході.

Відповідно до Плану роботи Наукового товариства та Плану проведення заходів з академічної доброчесності К. А. Рябець, доктор наук з державного управління, доцент, заступник декана з наукової роботи ФЕУ провела науковий семінар на тему: «Поняття та принципи авторського права». У рамках останнього, К. А. Рябець виклала сутність авторського права, його принципи та місце у структурі права інтелектуальної власності, розкрила джерельну базу авторського права. Звернула увагу на об’єктно-суб’єктну складову авторського права та на проблематичність доведення у суді авторського права на неопубліковані твори. Роз’яснила юридичні наслідки допущення плагіату при написанні студентських робіт, а також зазначила необхідність здійснення посилань в кінці запозиченого тексту як шлях щодо запобігання плагіату.

Викладені у контексті наукового семінару положення викликали жваве обговорення членами Наукового товариства аспектів авторського права. Неодноразово ставилися уточнюючі запитання та були отримані на них відповіді.

Підсумком проведення засідання Наукового товариства стало рішення щодо активізації студентами та аспірантами участі у наукових заходах, у тому числі і в запропонованих Б. В. Александровим. Крім того, було прийнято рішення взяти до уваги викладені К. А. Рябець аспекти щодо авторського права та відповідальності за його порушення.

Наприкінці засідання голова Наукового товариства Б. В. Александров подякував заступнику декана з наукової роботи К. А. Рябець за проведений цікавий та пізнавальний семінар.

В рамках роботи Центру цифрових фінансів та е-бізнесу (кафедра фінансів ФЕУ) в березні 2023 року студенти 5 курсу спеціальності 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” (другого освітнього рівня “магістр”), на платформі ДіЯ. Цифрова Освіта. Міністерства цифрової трансформації України, вдало проходили базові курси Цифрові гроші й Дружні цифрові фінанси та отримали національного зразка Електронні сертифікати (обсягом 0,1 і 0,2 кредиту ЄКТС). Даний Сертифікат студенти-магістри можуть в подальшому додавати до свого Резюме при працевлаштуванні. 
Професор кафедри фінансів та економіки Краус Наталія Миколаївна надавала студентам консультативну підтримку з метою кращого проходження даних курсів. Результатом проходження курсів стало посилення фахових компетенцій в частині ознайомлення з особливостями кредитів і депозитів, знать про валютний рахунок і онлайн-банкінг, як використовувати кредитні кошти без сплати відсотків, як потроху відкладати гроші на депозит, як використовувати смартфон чи розумний годинник замість гаманця, як сплачувати комунальні послуги, поповнити рахунок чи переказати гроші на картку іншій особі, не виходячи з будинку, які основні правила використання картки, що допоможуть уникнути неприємних ситуацій.
Вітаємо магістрантів з успішним проходженням базових курсів Цифрові гроші й Дружні цифрові фінанси! Колектив кафедри фінансів бажає кожному студенту професійного та фахового зростання у майбутньому!

 
 
 

«Книги – не мертві речі,

а істоти, що містять у собі насіння життя.

В них – чистісінька енергія

і екстракт того живого розуму, що їх створив»

Д. Мільтон

В рамках реалізації освітнього процесу за ОПП 072.00.01. Фінанси і кредит (освітніми рівнями магістр та бакалавр) працівниками факультету здійснюється повсякчасна підготовка, окрім електронних навчальних курсів, навчально-методичної посібників, навчальних посібників та робочих зошитів з різних дисциплін. Ознайомитися з навчальною літературою, попрацювати з посібниками студенти можуть в затишних Читальних залах Київського університету імені Б. Грінченко та Національної бібліотеки України імені В. І.  Вернадського.

Читання навчально-наукової літератури стимулює розумову діяльність студентів, покращує пам’ять і підвищує творчий потенціал. Книжка може надихнути на створення проєктів, ідей або отримання будь-якого іншого цінного досвіду. Бажаємо студентам цікавої пізнавальної роботи в ході прочитання навчальної літератури!

«Якщо шукаєш в книгах мудрості уважно,

то знайдеш велику користь для душі своєї»

Нестор Літописець

IMG 6379IMG 6356IMG 6357

В рамках діяльності Центру функціонального менеджменту під керівництвом Краус Катерини Миколаївни, к.е.н., доцентки, доцентки кафедри управління Факультету економіки та управління, та в ході вивчення навчальної дисципліни “Інформаційне забезпечення системи управління підприємства. Електронна комерція” студенти групи Мб-1-21-4.0д спеціальності 073 Менеджмент освоїли навчальний курс “Нові цифрові професії” шляхом перегляду освітнього серіалу на онлайн-порталі ДІЯ. Цифрова освіта. Ключова компетентність, яку набули студенти – інформаційна грамотність та вміння працювати з даними.

Стрімкий розвиток технологій значно впливає не тільки на повсякденне життя, але й на освоєння знань щодо майбутньої професії. Кожен менеджер мріє про успішну карʼєру, багато хто приглядається до нових, ще вільних ніш ринку праці. Допомогти з вибором допомагає освітній серіал, що акцентує увагу на нових цифрових професіях, де майбутні менеджери можуть проявити. Для пояснення особливостей роботи кожної професії запрошено успішних практиків. За результатами проходження тесту кожен студент отримав сертифікат обсягом 0.1 кредиту ЄКТС.

Вітаємо!

фото.jpg

IMG 6379

16 березня 2023 р. відбувся майстер-клас на тему «Як підготувати до друку тези доповіді або наукову статтю». На майстер-клас були запрошені здобувачі освіти всіх рівнів та науково-педагогічні працівники. На майстер-класі були присутні заступник декана з наукової роботи Факультету економіки та управління, доктор наук з державного управління, доцент Рябець Катерина Анатоліївна, а також голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених, аспірант 1 року навчання Александров Богдан Володимирович. Майстер-клас було проведено за планом заходів Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених.

Доктор економічних наук, професор кафедри міжнародної економіки Валерія Вікторівна Лойко зробила доповідь, в якій зазначила основні відмінності у підготовці до друку тексту тез доповідей та тексту наукової статті. Зробила акцент на особливостях при підготовці до друку текстів наукових статей, які подаються до друку у наукове фахове видання та наукове видання, яке індексується у НМБД Scopus, Web of Science. Продемонструвала на прикладі власних статей оформлення та обсяги текстів статей, які надруковані у фахових виданнях та у виданнях, що проіндексовані у НМБД Scopus, Web of Science. В обговоренні доповіді прийняли участь аспіранти ОНП «Економіка».

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри фінансів Андрій Юрійович Рамський розповів у своїй доповіді про систему IMRAD, про особливості формування списку використаних джерел та Reference, про класифікатори УДК та JEL. Андрій Юрійович, як головний редактор «Європейського журналу економічних та фінансових інновацій», акцентував увагу на процедури, які проходить наукова стаття, коли вона потрапляє у редакцію журналу: процедуру первісного відбору статей, подвійного сліпого рецензування, редагування та затвердження статті до друку у науковому виданні. В обговоренні доповіді прийняли участь усі присутні.

Щиро дякуємо студентам та аспірантам за жваве обговорення питань підготовки до друку тез доповідей та наукових статей. Бажаємо набути нових компетентностей, знань та навичок у науковій діяльності.

Разом до перемоги!

IMG 6379IMG 6355IMG 6361

Тетяна Поспєлова, професорка кафедри управління, докторка наук з
державного управління, магістриня практичної психології, досвідчена
тренерка в межах Проєкту ЄС Еразмус+ PeaECH «Миротворча освіта заради
консолідованої людино центричної Європи», грантова угода № 101094420 і
плану наукової роботи кафедри управління (Серії науково-практичних
семінарів «Діяльність громадських організацій та їх роль в процесі
розбудови громадянського суспільства в Україні») провела із студентами
спеціальності Публічне управління та адміністрування інтенсивний курс:
«СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ВИХОВАННЯ МИРУ»
Цей курс дозволив студентам:
-    познайомитись з ідеями миротворчого виховання;
-    відчути процес миротворення «на дотик»;
-    оцінити потенціал миротворчого виховання в умовах війни;
-    перевірити власні миротворчі здібності.